Monday, May 9, 2011

Enesereflektsioon

Märkamatult ongi jälle kätte jõudnud kevad- linnud laulavad, päike paistab ja mõtted ei taha mitte enam koolitööl püsida. Õnneks on kool ka kohe lõpukorral ning ongi aeg otsi kokku tõmbama hakata.
Selle aastane haridustehnoloogia loenguseeria meeldis mulle märksa enam kui eelmisel aastal. Kõik programmid mida kasutasime olid minu jaoks uued, just seetõttu olengi uhke enda üle, et nendega hakkama sain. IVAs üleval olevad materjalid olid küll suunavad, ent kõik edasine tuli läbi teha katseeksituse meetodil. Samuti polnud ka esialgsed nõuded minu jaoks üheselt mõistetavad, mis muutsid kursuse läbimist veidi keerukamaks ja tekitasid veidi närvipinget. Avastamis- ja katsetamisrõõmu jagus igaljuhul küllaga.
Ma ei ole kindel, kas hakkan kasutatud programme ExeLearning, Kubbu.com, Dropbox jne aga edaspidi kasutama, ent teatud kindlustunde annab seegi, et kui peaks vaja olema, olen suuteline neid kasutama.
Kõige enam vaeva nägin ilmselt esialgu kõige lihtsamana paistnud tööga- google docsi testiga. Testi enese loomine oli üllatavlt lihtne, ent kui hakkasin seda salvestama, tegin vist midagi valesti, igaljuhul muutus see mul tulemusteleheks. Ja sealt seda tagasi muuta ma enam ei osanud. Tükk aega pusimist, nii mõnigi närvirakk vähem, sain sellega ikkagi hakkama. Tõsi, see toimus kõik taaskord katseeksituse meetodil ja ega ma enam ei mäletagi, kuidas ma testi õigesse formaati sain.
Ongi siis kõik. Nüüd on jäänud oodata veel kursuse tulemust ja suvepuhkusele minek ongi käes.
Ilusat kevadet ja veelgi ilusamat suve!

1 comment:

  1. Tere Ingi!

    Minu üllatus, et googledocs'i test teile peavalu valmistas.Seal me tegime ju küsimustikku, aga vahest ikka tahtsite kirjutada Kubbu.com lehest. Ehk täpsustate, muidu jääb mu küsimus õhku? Kuid teie suunajana-õpetajana oleksin siiski huvitatud, et avastaksite õigeid asju ja käiksite kindlat rada:)
    Seninini olete ju kenasti hakkama saanud. Olen teile tegelikult väga tänulik, et olete nii tubli ja iseseisev õppija.

    Austusega,
    Sirje Klaos

    ReplyDelete